Wednesday, October 28, 2009

What lesson of life have we learnt today?

I got the job I wanted today...So, from now on, once a week I will sit behind that desk, make important calls, meet new people and do things I've wanted to try out for a long time...This will be great!

Anyhow, have you ever experienced teachers who sigh and give you the bothered look when you ask for help? I had it once in Sweden, when I took a maths course, instead of helping me she told me to change the course...Lady...you get paid to teach me this so suck it up and teach me!
Today I was probably classified as a retard by my teacher...I seriously didnt see the logic in the assignment and I questioned him about it and asked over and over several questions HOW to do it...what did he do? He just left to help another student after a while...I wasnt even done...I seriously don't understand this. I pay a huge tuition fee to pay you to teach ME! If you dont want to deal with student who don't understand something please dont go into teaching because the motivation that was there a 2 seconds ago will be gone in one...

Now my ladies and gentlemen its time for me to start on that assignment that needs to be in soon!

6 comments:

  1. U go girl! u pay them! Nice att du fick jobbet du ville ha eller "slav" jobbet du ville ha haha:P Det e bra jobba pa med din laxa:)

    Jag sa sitter i skolan med huvudverk:S hahah peyline vi sa lar oss aldrig jag prtatade med min larare idag el jag kan ringa dig sen och beratta LOOOORD jag har gravt mig i en grav jag inte vet hur ja ska radda mig sj fran:P

    ReplyDelete
  2. åh grattis till jobbet sötnos (:

    ReplyDelete
  3. Sv: 220SEK på taxfree, 270SEK i butik har jag för mig. Värd sina pengar om man har korta fransar som jag. =]

    Mmm precis, Mogi's röst förändras.. hela tiden.

    ReplyDelete
  4. haha ja precis med ALLA produkter jag har skulle jag kunnat öppna en butik.. men då hade dom på mitt gamla jobb iiinte blivit glada.. =)

    Vilken super fin blogg du har, men du bloggar på engelska ser jag.
    Ha en bra dag tjejen
    Kram

    ReplyDelete
  5. Congrats buddy for the job !!! I think u prayed with a true heart.

    ReplyDelete
  6. grattis till jobbet :)
    o fan jag har tyvärr liknande erfarenheter av lärare som det där. fattar inte lixom varför? det är ju precis som du säger, de blir betalda för att ära och iställe för att se det som en challenge att få en elev som inte fattar att faktist förstå så går de den enkla vägen och undviker istället.
    sv; jo belive me det har jag också försökt men samma sak händer vare sig det är .com eller .se, kan bara se första sidan och inget mer :S så ingen hjälp från dem inte.
    men du ha varit till stor hjälp, tack sötis!
    ska se hur det blir :)
    ha det bra och hoppas du får en ascool halloween.

    ReplyDelete