Sunday, October 4, 2009

Two can play that game BITCH!!

No she didnt! That bitch stole my bed!
Ok so I've been moved to a 6 bed room wohow upgrade yaaaall!
Anyways, so when I got in I saw that in my bed (supposed to be empty) is full of crap!Girl stuff...
well, maybe there was a mistake at the reception I thought...went down and asked but no....she actually stole my fucking bed! I had to sleep on the upper bed....fuck no, I've had enough of those and I was ment to get the lower one for once....so I had only one choice...I had to steal a lower bed too...I went back, switched the numbers on the beds and TADAAAA I'm in the lower bed as well...some poor fucker will be climbin up and down for a couple of days now...
The funny bit was that I saw the girl before I knew she stole my bed in the hallway and I just knew she was in my room (theres loadsa rooms in this hostel so she could be anywhere) but I also got the feeling (after I returned "complaining") that that was the bitch who stole my bed!

Stole a pillow the other day since my pillow mysteriously went missing....where the fuck do I live??

I guess my instincts are developing, being homeless makes you psychic! Man, some people's problems are about what to watch on tv...mine is stolen beds, missing pillows and sleeping with one eye open!

4 comments:

  1. Haha den är inte fylld. Näe hon är inte van att få komma upp så ofta men hon sov hos mig i famnen i en timme så hon gillade mig :)

    ReplyDelete
  2. haha dude den stör rumpan av mig ibland xD Man får sån beslutsångest hela tiden!!! xD

    Fast jag borde inte klaga :D <3

    gör du då gumman?

    ReplyDelete
  3. Svar: Ja, det stämmer. Jag har inte ätit kött på 3 år 7 månader och 1-2 veckor kanske det var. Tänkte att det skadar väl inte att prova kött igen och eftersom jag tycker en del kött är gott så varför inte äta det? Men jag fick galet ont i magen de första tre dagarna, men sen gick det över, så nu har jag ätit kött i en vecka och det känns bra :)
    Hur kom det sig att du började äta kött igen? Varför blev du vegetarian? Fick du ont i magen av kött när du började eller började du med små mängder? Jag bara åt som en vanlig portion så därför fick jag ont i magen i början :p

    ReplyDelete