Friday, October 30, 2009

Andra halvan av Kitten Gästbloggar!

Hej!
Nu provar vi
(jag och den andra halvan som skriver på engelska) att skriva på svenska....medan alla super skallen av sig på Halloween med halvt illasittande, fantasilösa outfits med sina kära vänner så sitter jag här och studerar i mitt rum alldeles ensam, alone, solo och nykter.

Vad gör man för att roa sig själv?
Som i inlägget innan sminkar man sig blå och flyger runt i rummet som en ekorre och fotar sig själv i alla möjliga vinklar. Hur kommer det sig att alltid när man ska studera så kommer man helt plötsligt på massa roligt att sysselsätta sig med?
När jag bodde på skolan för 2 år sen, kunde jag ta och prova alla mina kläder mitt i natten...Killen under vart inte så glad att jag stampade runt mitt i natten så han kastade skor upp i taket, vilket jag inte hörde eftersom jag hade mp3 i öronen...

Nä nu ska jag ta och läsa lite om hur man läser av kroppsspråk till min C uppsats! Tog en tur till ett kafe för att studera där ett tag
SITTANDES, eftersom mitt rum är så litet har jag inte plats med stol eller skrivbord, jag måste alltså studera liggandes 24/7...skulle inte bli förvånad ifall min rumpa blev platt som en vägg om en månad.

3 comments:

  1. då är vi två om att bara sitta hemma. alla har väl just börjat festa. medan mina ögonlock håller på att falla ihop totalt. bööh

    ReplyDelete
  2. vad pluggar du för något snygging? jag har alltid velat plugga i england men inte fått tummen ur röven antar jag

    ReplyDelete
  3. Tack =)

    Jorå, resan mot stardom är otroligt kul!
    Har du någon passion?

    ReplyDelete