Saturday, October 31, 2009

Sometimes Grey can say more than a thousend Colours...



11 comments:

  1. fina bilder babe! haha okejdå ;) men vad kostar din utbildning? kan tänka mig att det är dyrt som fan. just nu har jag tagit uppehåll från att läsa till socionom, kan inte bestämma mig riktigt för vad jag vill göra nämligen

    ReplyDelete
  2. nejnej de är inte mitt riktiga men jag önskar att de var de :D

    Kram♥

    ReplyDelete
  3. Haha, gigantisk vill jag inte kalla honom jämfört med andra stora hundar, väger 23 kg och är väl en mellanhund! =)
    Vad gör du ikväll?
    Fina foton!

    ReplyDelete
  4. jadu om jag förstår dig rätt haha så använder jag clip-on syntet hår ! Alltså inte äkta men kommer bli att beställa äkta har alltid haft äkta förutom nu å detta hår är hemskt!

    Kram♥

    ReplyDelete
  5. Svar: Tack så mycket!! :) fin blogg :)

    ReplyDelete
  6. jag är 22. hur gammal är du själv? jag har bara degat heela kvällen tyvärr. hur har det gått med pluggandet för din del? ;)

    ReplyDelete
  7. Du har en bild på dig och Shrek i din banner.
    Respekt.
    Jag vill cokså träffa honom :(

    Haha min ring är inte riiiktigt som en ärta, jag vill ha en diamant som matchar mina små händer utan att den ser för stor eller förliten ut så en 3.4 blev perfekt. Nu kommer jag inte få den förräns vid bröllopet eftersom jag valde att göra det baklänges och jag kan knappt vänta : ( ! Den är så fiin.
    Det kommer när man som minst väntar det, typ när man gett upp hoppet och sitter och deppar, hihi.

    Jag har ingen förlovningshistoria än för jag har ju inte fått min ring än! Men det var i juli som han frågade mig om jag inte ville gifta mig med honom nu istället för att vänta som vi planerade först. Så det återstår och se hur jag får min ring : D

    Vad pluggar du för något i London?

    ReplyDelete
  8. Musikprogram där man kan söka på vad man vill och göra låtlistor att lyssna på! Väldigt käckt! :D
    händer idag då?

    ReplyDelete
  9. Jag förstår precis vad du menar. Antar att det är en del av livet =/ Men när man är redo kommer det finnas en dörr ist för bara en vägg :)

    TACK så mkt, ang min låt :)

    ReplyDelete
  10. haha eller hur! hur gick det med pluggandet i natt? överlevde du? ;)

    ReplyDelete
  11. U look great :D

    sv, Åh, ja. Jag vet hur det är.. man ser sina vänner pussas med sina älsklingar. Och ens hjärta bara gråter.! Man vill ju också ha sin älskkling nära! :)

    Vill du ha skvaller så skall du få skvaller. :D Hhaa. Han addade mej på facebook och började skriva till mej. Eftersom han addat mej på random via sin vän (som även är min vän). Så frågade jag vår gemensamma vän vad detta var för snubbe. Och de var tydligen riktigt bra vänner osv.. Och Pecos (my boyfriend då så att säga) och jag började prata lite grann först på facebook och sen på msn. Vi pratade om allt möjligt. Pratade i telefon. Smsade. Vi hade en massa gemensamt och vi spenderade timmar framför datorn! Och så kom en dag då han sa att jag borde komma till Italien för att träffa honom. Jag skojade och sa ja.. varför inte? Jag hade inte en tanke på att åka dit. Först och främst har jag en dotter. Då kan man inte åka till Italien hur som helst! Och för det andra så känner jag ju inte ens killen. Han kanske är helt tokig.?

    Men så en dag satt jag och en vän och skojade om det. Att åka dit alltså. Och så tänker vi att "fan skall vi åka?". Vi skulle ju få gratis boende och mat. Så vi åker :D

    Pecos visar sej vara underbar. Och eftersom vi flirtat över nätet en MASSA så fanns det sjukt mycket kemi mellan oss. Så när vi får en tid för oss själva, drar han ta i mina armar, kysser mej, kramar mej och säger "I like u so much".
    Resten av veckan satt vi ju typ fast. haha. vi pussades hela tiden och han visade stolt upp sej för sina vänner. Vi var så fulla av kärlek att vi inte ens kunde sova på nätterna. heh.
    När vi sa hejdå.. det var så ledsamt. Men vi visste nog innerst inne att vi ses igen. Vilket jag hoppas på jätte mycket!

    Han är inte som alla andra killar. Och jag hoppas att han är trogen där borta i Italien.hehe. Men jag tror det. Eftersom vi spenderar typ all vår lediga tid framför camen och msn. Han kommer förhoppningsvis i december och sen kommer nog jag till italien i februari.

    Många skrattar nog åt min lilla internet flirt. Men det är mer än en flirt. Jag är så kär så jag vet inte vart jag skall ta vägen :D

    ReplyDelete