Tuesday, March 9, 2010

What a daaaaay

På senaste tiden har jag varit konstant trött. Spelar ingen roll hur mycket kaffe jag får i mig jag vill bara sova, mitt liv är en enda röra med fööör mycket plugg. Imorse flög jag till en intervju till min forskning, lunchade med kvinnan jag intervjuade. Tog en promenad i London, länge sen jag hade tid för att ta mig in till centrala London fastän det ligger runt hörnet...jag bara njöt av min promenad (i mina höglackade skooor! lite haltandes sådär). Sen tog jag mig till frisören (SAMMA FRISÖR SALONG där de förstörde mitt hååår) där jag fick en gratis klippning igen (fatta hur sabbat mitt hår var om de har gett mig gratis slingning + färgning + nån toning + klippning+ en till klippning) Anyhow, börjar nästan se ut som en människa igen, ge det 6-9 månader till så är jag en supermodell igen...Fick även hårvårds produkter gratis för några hundra lappar allt som allt spara jag väl in runt 700-800 kr idag minst...alla borde va som hon som klippte mig!

Här är några bilder jag tog när jag strosade omkring i stan idag, mobilbilder så det är kass kvalitet vädret va fint men det ser så sjukt grott ut på bilderna






Inne i byggnaden så finns det lyxcafe och shopping...ute finns det statyer som är tillägnade soldater som kämpade i krig...


Amorcito här är ägget som vi jagade som mongolider i flera timmar i kylan på natten!!Det är ett massa kontor i byggnaden, fatta vilket utsikt de har!!!


Folk i sverige går i feta vinterjackor och värsta stövlarna...här går vissa i vanliga jackor andra i varmare...ballerinas eller stövlar, vissa i bara en SKJORTA... sista året jag får uppleva en tidig vår :( Londons vinter är som sveriges VÅR

Typisk engelsk taxi...


St Pauls Cathedral

St Pauls Cathedral, bilden gör den inte rättvisa...byggnaden är sjuuukt fin och gigantisk


London är SÅÅÅÅ FIIINT gick och dregglade...

No comments:

Post a Comment