Monday, March 1, 2010

Måste bara klaga lite...

Måste bara klaga lite innan jag däckar, asså de här djuren tar död på mig. Jag har skrivit om det förut men ja vill bara skrika som en gris genom fönstret vissa kvällar så de håller tyst!
Ok, katterna börjar sätta igång med sin parning tror ja för det jamas och hålls på, suck. Sen har vi dessa rävar som gormar halva natten, va fan, det är natt har ni hört talas om att viska??Iaf, de som har hört en räv vet hur de låter...för de som inte har det så kan jag avslöja att det låter som om man styckar en gris!Nån som blir slagen och ropar på hjäp och som tjej skrik, ibland går det så långt att jag måste titta ut genom fönstret för att försäkra mig om att ingen blir styckad till döds där ute! Och ibland måste jag sätta på musik för jag klarar inte av deras "aaaaaaaaaaaaaaaah ahhhhhh heeeeeee aaaww hhoooo" ah juste, rävar är tydligen rabies smittade, så vad än händer RÖR inte en RÄV för om den biter dig så är det God natt för din del.

No comments:

Post a Comment