Sunday, March 21, 2010

Inget blir som man tänkt sig, någonsin!

Ja, denna helg vart ju inte direkt som planerad!Skulle ju på intervju i fredas...En av mina viktigaste intervjuer jag NÅGONSIN har haft...vaknade jag? Neeej, jag vaknade prick 11 eftersom jag på något konstigt sätt hade ställt larmet till dagen EFTER, 11 skulle mitt möte börja! Tack och lov var han sjysst nog att låta mig boka om mötet!!
Kände mig på ett lustigt humör den dagen så det slutade med att jag tog mig in till stan, letade upp en tatuerings shop och hoppsan så har man nu en tatuering på revbenen! Lite läskigt spontant haha men men antar att det är så jag är så det är bara att acceptera den galna sidan av mig :D

Igår skulle jag plugga hela dan efter Zumban, men när jag kom hem hade jag en fet huvudvärk så jag somnade i flera timmar, och när jag väl vaknade va huvudvärken fortfarande där och kvällen slutade med snorande tårar. Usch, ibland är livet inte rättvisst.

Imorgon så har jag min presentation IGEN, det är den sista presentationen och sista online diskussionen, gissa om jag är glaad!Denna kurs har sugit livet av mig i 10 veckor nu, efter provet så är jag klar med denna kurs! Wiiii, glädjetjut.

En av grannarna flyttar ut nästa vecka så det kommer och går folk som tittar på rummet...lite pinsamt igår på kvällen när jag skulle springa in på toan (med pyjamas överdel och trosor) då kom de precis...och när jag gick ut fick jag panik och gömde mig bakom väggen och bad alla att vända sig om haha ush ush, bra intryck de fick av folket som bor i huset!Gud jag hoppas inte tjejen som kollade på rummet igår flyttar in...hennes skratt fick mitt huvud att explodera ännu mer, hon lät som en förkyld åsna. No thanks!
Nä nog om att snacka skit om framtida grannar, jag ska surfa runt en liiiiiten stund till och sen plugga som ett djuuur!

No comments:

Post a Comment