Sunday, March 28, 2010

Dålig Update

Finns int så mycket att skryta om nu förtiden...Plugg, äta sova, Plugg äta sova... i 2 månader till!
Ställde mig precis i bostadskö nummer 2...tror ni man kan få en lägenhet om man varit i bostads kön i 2 månader?? Troligen inte...den andra bostadskön har jag stått i 3-4 år nu...så det borde väl ge någorlunda bra läge??Vill inte direkt bo i ett ghetto där man tvingas gå hem innan mörkret faller lixom...
Anyhow...imorgon ska jag träffa min stenhårda lärare igen...så det gäller alltså att plugga hela natten med andra ord! Sen efter mötet ska jag dra till praktik jobbet och jobba av mina timmar! Inte mycket kvar nu!
I alla fall, nu ska jag sitta och skriva resultat delen av min feta c-uppsats...jag börjar tydligen från slutet istället för att köra steg 1, 2,3,4,5..min teknik går ut på 1, 4, 2, 6, 3 .... får se hur bra detta kommer sluta!
Peace out!

No comments:

Post a Comment