Sunday, March 21, 2010

Hum, Sexy?

Jag har nu använt Neulash någa dagar och förväntar mig inte att se resultat än, men visst skulle det vara kul! Har märkt att det blir en tunn hinna på ögonfransarna...typ som ögonfranslim! Men det går bort så fort man tvättar sitt ansikte på morgonen...Iiiintressant. Iaf, lyllos de som föds me långa fransar...kommer ihåg en tjej på hemspråk ca 8 år sen...alltså hon var en av de sötaste tjejerna jag någonsin har sett (förutom tv kändisar) hon hade alltid perfekta kläder, smink, hår men framför allt de längsta fransarna jag NÅGONSIN har sett! Det var inga lösfransar, utan naturligt långa fiiiina perfekt sminkade ögonfransar. Lucky Bitch! Men det man inte föds med kan man köpa som tur är haha eller huuur.

Undrar om jag kommer se ut så här om 1 månad?




No comments:

Post a Comment