Monday, March 1, 2010

Spräckt kropp efter tortyr

Vilken lååååååång dag.
Dagen började med att flyga till skolan, ha ett möte med min grupp, posta min fråga online, springa till lektion, efter lektionen springa köpa tel kort och ringa en jag ska intervjua, springa till nästa lektion, redovisa och bli avbruten av läraren framför hela klassen han skulle klämma in sin definition av min fråga?? Oh ja trodde jag skulle sprängas...jag försökte play it cool men mitt röda fejs avslöjade mig!

Anyhow, flög i bussen mot gymmet..."Tums,Bums,Legs" stod på schemat...efter uppvärmningen det första jag gör är och spräcker nånting!Gud vet vad det är, sena, muskel, någonting i denna mjuka,kurviga otränade kropp!jag gick in hel och kom ut handikappad. Jag trodde jag skulle dö...Zumba works your pulse och får dig att svettas som en gris...men detta, detta är TORTYR, jag som knappt har några muskler i mina ben var tvungen att knäböja i typ 30 minuter, slänga benen över ryggen och gud vet vad mer i ytterligare 20 minuter! Trodde dessa korvar skulle ramla av!Men icke, jag kan knappt gå bara, kunde ha varit värre eller hur!
Nu "älskar" jag måndagar ännu mer, får väl ta en alvedon innan varje träningspass...better be safe than sorry...

Glömde sätta på ugnen när jag lagade kyckling, skulel titta till den efter 40-50 minuter men den är fortfarande iskall...I hate mondays.

Är det någon mer som håller på och tränar bort fläsket inför sommaren??


This is How I Feel Right Now

3 comments:

  1. HEJ BEJB! allt bra med dig? (: jag måste bara fråga dig hur du gjorde när du fixade jobb och boende i london? jag är så jävla sugen på att dra

    ReplyDelete
  2. oj jisses då har jag en hel del jobb framför mig alltså. men! det är det fan värt. jag hade tänkt dra till hösten (: hinna jobba lite innan och så

    ReplyDelete
  3. Hejhej, fin blogg du har =)
    Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker =) Kram!

    ReplyDelete