Monday, March 1, 2010

Don't judge me by my cover!

Dessa måndagar står mig upp i halsen, varje eftermiddag ska det redovisas och grillas under lektionerna, kommer snart få magsår av stress!Jag slutade ju röka förra året, gick jättebra tills denna lektion stod på schemat! så varje måndag står jag där och suger i mig tobaken som om den ska hjälpa mig att få svar på frågan!Annars rör jag inte de dödliga pinnarna resten av veckan...

Nu ska jag posta iväg mitt svar på en fråga vi fick så att vi kan ha en diskussion online wohow nu kan man skryta med sina filosofiska argument de 3 hjärncellerna kom på haha...MEN, jag ska inte gnälla med tanke på vad andra människor får gå igenom just nu...som dödsfall och bli hemlös på 3 minuter...

So I shall suck it up and just do it!

Bron som jag kommer passera när jag åker mot mitt öde imorrn...


Jag och mitt sexiga grön-grå hår!!!! fy fy

No comments:

Post a Comment