Sunday, March 21, 2010

Förvirrad Höna

Jadu...imorrn så har vi denna presentation men har lilla jag börjat skriva? Neeej. Läst igenom kapitlet och frågan, men jag fattar inte...what?When?How?Who am I??
Ja ja, varje måndag när jag kommer till lektionen så är alla i panik alla frågar alla och alla är lika ovetande förutom pluggisarna!

Trycker i mig en 2:a redbull medan jag försöker hålla ögonen öppna, alltså vad är det för fel på mig??Jag är konstant trött.

Köksbordet är fullt av massa klago lappar...
  • "Plocka undan när disk-stället är fullt av disk" - Jaaaa tack, känns som om bara jag och en till granne gör det! Alltid bombat till Max fan.
  • "ta bort matrester i diskhon, det är vidrigt!" - Så sant Så sant! Jag tror vi har en liten snuskig sak bland oss!
  • "snälla försök att hålla rent i badrummet, blir skitit efter 1 dag med massa svarta hårstrån överallt" - TACK, asså fy fan jag spyr varje gång jag går in på toaletten helt seriöst. Hår överallt, snälla tappar man hår så PLOCKAR man det efter sig...
Men...en av personerna som skrev lappen fuskade med städningen igår...Alla får ju varsin vecka med städning..moppa, damsuga, torka, tvätta etc... eeeh...gick in i köket och det fanns fläckar fortfarande på golvet...hörde jag någonsin en dammsugare igår?? NEEEEJ. Ska man säga något eller ska man bara låta det rinna förbi...eftersom alla har en tendens att klaga på alla är det inte mer än rätt att få skit tillbax? Jag har iaf märkt av skillnad sen en av tjejerna flyttade in...till det sämre måste jag säga! Jag må va stökig själv men jag håller det inom mina 4 väggar inne på rummet! Det ska bli SÅ SKÖNT ATT FÅ BO SJÄLV! Snart...förhoppningsvis...!!!
So much Drama!

No comments:

Post a Comment