Saturday, March 13, 2010

Need...to...keep...my...eyes...open...

Sjukt trött...som vanligt, inga nyheter. Har försökt att komma igång med studierna hela dan...efter kaffet...efter maten....efter att jag gått till posten..efter maten igen....efter kaffet....efter pratstunden med grannen....efter nyheterna....och så har det vart sen klockan 10 imorse. Innan jag däckar ska jag i alla fall skriva klart min intervju...
Imorgon MÅSTE jag sitta från 10-02 minst och läsa massa inför presentationen och online inlämningen wihow...
Jag vill ju plugga vidare nu till hösten, antingen blir det 2 årigt master-program på universitet (ZzzZ, inget direkt som intresserar mig) eller till ett KY program som jag GÄRNA vill plugga och som är 1 år bara...what to do?? KY eller Universitet KY eller Universitet??? Ja ja nu ska vi inte drömma oss bort jag måste ju ansöka först och sen KOMMA IN också innan jag väljer något...men jag hoppas jag kommer in på KY!!

Det är sjuuukt hur fort veckorna går, redan helg...Igen?? Sommaren kommer vara över innan man hinner blinka...och detta år måste jag genom lida en svensk vinter i typ 6 månader! Suck...

No comments:

Post a Comment