Saturday, March 13, 2010

Jag lideeeer

Sitter och gör en transcript av min intervju jag gjorde förra veckan...jag har skjutit upp att göra det så länge men det måste göras ikväll... jag har lyssnat igenom 13 minuter, skrivit ner det som sagts...vilket har tagit mig 2 timmar...alltså det här är ett skämt för jag har 37 minuter kvar?? det är ju 6 timmars skrivande till!! Nä skjut mig. Seriöst, skjut mig. Det måste lyssnas, spolas tillbaka...lyssnas igen för det rasslar lite här och där, spolas, skrivas, spolas, lyssnas...Om 2.5 timmar ger jag upp!Får se hur mycket mer jag får gjort...spännande va! To be continued...

EDIT: 3 timmar senare och jag har ca 16 minuter kvar...HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP. Jag kan nästan garantera att jag kommer drömma om denna kvinnas röst inatt...vem skulle inte det efter 5 timmas spolande, lyssnande och skrivande...kul att jag har 3 stycken till intervjuer att se fram emot...?

No comments:

Post a Comment