Thursday, March 18, 2010

MmmMmm Soooova

Var på jobbet från 10-19 trodde jag skulle tuppa av, sååå trött. Vi satte ihop stolar och skrivbord till kontoret på andra våningen. Måste säga att jag är värsta proffset!När jag väl kommer igång är det som "äntligen hemma" programmet!

Imorgon ska jag på min näst sista intervju, äntligen...gud vet hur många timmar denna transkript kommer ta. En av intervjuerna har tagit 8 timmar att skriva ner på papper...och den är fortfarande inte slut!jag är inne på 9:e dator skrivna sida (För en intervju!!)...
OOh ja är nervös inför imorgon!Hoppas det går över...det är ju detta jag vill arbeta med!

Iaf, ska kolla upp adressen till stället jag ska till imorgon...gjorde misstaget inte göra det inför intervjun i tisdags och då fick man googla skiten på mobilen medan man sprang omkring på gatan som en halshuggen kyckling...Lite svårt när man inte kom ihåg namnet på FÖRETAGET!!Men det löste sig till slut phjuuu. Ska kolla på Ugly Betty avsnitt (mitt hjärta krossades när det meddelades att serien skulle läggas NER! Tredje favorit serien som läggs ner inom 1 år, vad ääär det här) och sen GODNAAAAAATT.



Te amo Tanto coselito!

No comments:

Post a Comment