Sunday, March 21, 2010

Kvälls-procedur

Borstat tänderna, plåstrat om min tatuering, lagt på Neulash och trots 2 redbull och kaffe är jag redo att somna när som helst!

Ni vet när man blir besatt av nånting? Det kan vara vad som helst...försöka hitta en ny mascara, nya skor, ny väska, ny data, ny telefon vad som!Och det ända man fokuserar på är just denna grej...min grej är ju då min tatuering (som är liiite sne :) så den går ja hela tiden och tittar på, men va fan nu går det ju inte placera om skiten så den får väl va lite sne) men Neulash...Neulash det är en annan grej! Youtubade den men det fanns inte så mycket info om den...däremot fanns det massa andra ögonfrans "experiment" som folk hade lagt ut! Alltsåååå, Lilash verkar va en farlig jävel! Bieffekter som Hårväxt runt ögonen HAHA på kinderna...ändring av färg på ögonen??, röd linje på ögonlocket, irritation?? My lord! Tack och lov så står det inga bieffekter på min produkt (gömda kanske??), men tänk om jag vaknar med en annan ögonfärg med håriga kinder och röda ögon...Ja ja den dagen den sorgen!


Kitten, Is that You??


Goood Naaaaaaaaatt

No comments:

Post a Comment