Sunday, March 7, 2010

Experiment

Jag har bestämt mig för att göra ett experiement. Ett DYRT sådant men det är bäst att det funkar nu! Min ursäkt till denna dyra produkt är att jag slutat köpa kläder (förutom nödvändiga plagg) i ca 4 månader så jag sparar in på det! Ok vart var jag. Jo mitt experiment är detta:

Neulash...produkten som ska få dina fransar att växa sig långa och feta! Yes please, mina korta små stubbarn är inget att skryta med direkt...Resultatet syns efter 1 månad...Beställde min från USA...jag vet ännu inte priset på hela paketet haha eftersom man måste betala skatt...men, just nu ligger summan på 1100 kr + skatt vilket jag tror blir några hundra lappar MAX. I sverige kostar produkten 1600 kr för 6 månader...så jag kanske får min 100-200 kr billigare eller så, återkommer senare om detta! Paketet kommer i slutet av mars, JAG VILL HA DET NUUU.

Men iaf, för mitt eget ekonomiska bästa så hoppas vi nu på att skiten fungerar eftersom jag får nu leva på smulor i en månad HAHA!


No comments:

Post a Comment