Wednesday, March 17, 2010

Tyck synd om mig! Oh vad jag tycker synd om mig just nu!

NOOO, jag ska sitta och skriva av mina intervjuer ner på papper idag igen! jag har ca 35 minuter att skriva vilket innebär 5 timmar MINST som förra gången. Skjuter jag upp det så kommer jag ha dubbelt upp sen för på fredag har jag en till! HJÄÄÄLP MIG!ska sitta i 2 timmar non stop, kolla på ett favorit program i 1 timma och sen köra på tills jag tuppar av! Vilket nog blir direkt efter programmet :D

satt och fotade mig själv istället för att skriva på uppsatsen...vad man inte gör för att skjuta upp pluggandet så mycket som möjligt! Data teknikern trodde jag var en lärare istället för student! Ush har alltid fått höra att jag ser yngre ut än vad jag är...och här kommer den här Bomben...han vägrade tro att jag var en student! Dags att köpa en bättre rynk- kräm???

1 comment:

  1. hhahah neeej du ser yngre ut!!!!! Jag har fått höra att jag ser ut att vara 45, AJ! Vad fan har jag gjort mot henne lixom haha... planera är inte din starka sida va :P kraaaaaaam

    ReplyDelete