Monday, March 29, 2010

All I want for Christmaaaaaaaas is youuu

Sommaren har inte ens kommit och jag har jul sånger i mitt huvud...jag tror jag är skol-skadad, ingen snack om saken!
Måste komma ihåg att jag ska skicka iväg mina betyg till antagningsgrejen! Måste bli nästa Einstein lixom...Fatta...jag kommer vara en fattig...nej FATTIGARE student i 2 år till. Livet är allt för underbart!

Sitter här mitt i natten och försöker skrapa ihop en uppsats...men det går inte så bra..huvudet dunkar förmodligen på grund av mina små åkommor...ögonen sluts och hjärnan lagt av...men...jag känner mig själv...somnar jag nu finns det inte en chans att jag vaknar tidigare imorgon istället! Så det är bara att suck it in och fortsätta skriva...

Förresten...den nya grannen flyttade in...Hon verkar lite skadad tror jag...Alltså, trevlig och allt...men hon låser aldrig dörren! Hallå...Jag vill inte bli av med alla mina grejer bara för att du inte orkar lyfta nyckeln! Jag har fått gå och stänga efter henne 3 gånger nu...Not Cool...men sista gången låste hon dörren! Hoppas detta fortsätter annars så får vi ta o skriva den klassiska klago- lappen på bordet!

No comments:

Post a Comment