Saturday, March 13, 2010

Experiment Nummer 2

Ok...kör med ett till experiment, denna gång ett budget experiment (65-70 kronor)! Som sagt så är ju mitt hår snuskigt grön-grått NOT HOT. Men jag vill inte färga det eftersom skiten kommer ramla av vilken sekund som helst!Köpte ett schampoo som har semi-permanent färg i sig (man bygger alltså upp färgen beroende på hur ofta man använder det)...coffee brown eller vad det nu heter, har använt det 2 gånger och om jag inte inbillar mig så börjar det synas lite orange-guldiga skiftningar i håret (blandar med lite grönt såklart)...Kanske om några veckor kommer min kaluffs bli härligt orange-brun?? Helst guld-brun men med min tur lär ju detta aldrig hända! Anyhow, här är en Före bild....Efter bilder kommer komma lite då och då för att se om det blivit någon skillnad!


Håret efter 2 tvättar...

Det ser inte så fint ut egentligen! Mitt hår ser riktigt fräscht ut på dessa bilder, låt er inte luras!


Haha mitt öga ser lite lustigt ut :D men här ser man hur snustorrt håret är...
Ok...experimentet börjar NU!

No comments:

Post a Comment