Saturday, March 6, 2010

Fan jag är grym!

Oh jag är riktigt stolt över mig själv idag!
Drog mig upp i håret imorse för att ta mig till gymmet, JAG VILLE BARA SOVA men det var bara att ta på sig kläder och flyga till träningen...först ut va Zumba...shake it firm it burn it!Better than Shakira! dessa ord skriks varje träning...jag kommer snart skrika de när jag sover! Anyhow, direkt efter körde jag vidare med pilates...den som tror att det är lätt som en plätt har FEL...
Vi skulle vifta med armarna i 100 år och jag ooorkade verkligen inte mer jag ville bara dö...men tränaren (som pratade med grov fransk brytning så man fattade inte så mycket) accepterade inte detta! Han tog sig dit jag stod och rättade till min rygg medan jag gnällde på min brist på muskler...då föreslog han att jag skulle till sjukhuset HAHA. Nä, han verkar va en rolig prick...sen så skulle vi sträcka ut armarna och leka flygplan...och återigen "lata jag mig" hahaha "Flyg ditt flygplan som British Airways inte som Ryan Air" haha aaah. Vågar man gå tillbaka??
Har iaf tryckt i mig massa mat som kompensation för detta mirakulösa beteende!

1 comment:

  1. jag ska bara hitta någon att åka med! annars får jag komma och våldgästa dig ;) har du haft en bra kväll snygging?

    ReplyDelete