Friday, November 27, 2009

You suck and so does your essay!

Mitt i natten...jag är vaken....mycket trött...men vad spelar det för roll när en uppsats ska in imorgon?? Klockan 10 på morgonen ska jag visa vad jag har gjort till läraren...jag skulle egentligen träffat han i onsdags men viktig som han är vägrade han ge mig 5 minuter av sin dyrbara tid...han är samma lärare som fick mg att gråta förra året, han är en riktig karaktär och jag är seriös när jag säger att han HATAR mig. Med min tur fick jag ju honom som min "supervisor" för hela året, vilket betyder att han kan fortsätta slänga spydiga kommentarer åt mitt hela året...why god why meee?Om jag hör nånting från hans käft igen kommer jag fråga om jag får byta supervisor, excuse me but I aint paying you to treat me like shit! lite svårt då han är en av de högst uppsatta i skolan i för sig...!

Aja nog om det...skiten ska in och jag är typ halvägs där! Streeeess, men ja antar att min supervisor kommer bli nöjd eftersom han får en till chans och vara taskig mot mig! Enjoy your life! Btw, pluggar i skenet av datan, lampan exploderade lite så jag läser böcker i blindo. What do you think, Grade A och A+?


No comments:

Post a Comment