Wednesday, November 4, 2009

Ibland hänger man lixom inte med...

Att studera på ett annat språk kan medföra lite komplikationer...
Min lärare nämnde en hemsida jag skulle ta en titt på för min uppsats...Can you repeat the website again please? han svarade....och jag frågade igen....fattar ju knappt va fan han säger (han är irländare, bara de själva kan lista ut vad de snackar om) och han svarade....jag hörde fortfarande inte.
Stackarn upprepade sig kanske 4 gånger. Innan han började bokstavera...Det funkade inte heller, efter flera misslyckade försök kommer han över och ser vad fan jag har skrivit...han försöker rätta mig men till slut ger han upp och erbjuder att skriva ner det åt mig eftersom vi i Sverige tydligen har lite problem med bokstäver...? Kanske borde sluta snacka lepricon mister...

2 comments:

  1. haha inte lätt med irländare ;) min lill-lördag har varit okej, har varit iväg och köpt ett fint matsalsbord, det gillas. hur har din dag varit missy? sov gott!

    ReplyDelete