Monday, November 16, 2009

The blog world sucks you in like a tornado!

Det här med bloggande är lite smått farligt. Man blir lite beroende. Är det inte sprit så är det bloggande, är det inte cigaretter så är det bloggande...Nej nej. we dont want that now do we.
I alla fall, sitter och skriver på en av mina uppsatser som ska in snart, klockan är strax över tolv, jag vaknade klockan 7...på eftermiddagen så jag har hela natten att se fram emot...jag ska nämligen inte sova då jag försöker vända på mitt dygn! Det här med att vakna såhär sent på kvällen är inte riktigt min grej längre!

I alla fall....jag försöker bli av med min blonda utväxt...Köpte henna schampoo och balsam (brun) kom ut ur duschen med svinto hår men fortfarande blond...Dagen efter köpte jag Balsam "Wash in Wash Out" i mörkbrun...ja...skiten funkade men inte fan blev jag mörkbrun! Jag blev rosa/orange! Här nedan kan ni se olyckliga mig i min nya sexigt rosa färg! (Färgen är klarare i verkligheten, färgen vägrade fastna på bild...it is probably to ashamed!)



SO PINK!

3 comments:

  1. hahah sexigt baby, esch bara köpa färg, synd bara på håret som förstörs av allt man sätter i... köööör mycket inpackningar!!!

    ReplyDelete
  2. Girlfriend!!!!! vf va du inte online pa skype idag?!?!? orka leva ett liv dar borta:P

    ReplyDelete
  3. haha tydligen sa vill skype starta beeeeeef med oss:P HALLA FROKEN!! e du medveten om att nar du skriver in din blogg adress sa skriver du fel sa man hamnar nan annanstans efter man last din kommentar!

    ReplyDelete