Tuesday, November 3, 2009

GOOOD MORNING AMERICA

God morgon!
Klockan är så halv 3, jag ligger i sängen med en Pizza till frukost! Inte undra på att man hittar en ny bilring varje dag.Ville äta upp den igår natt då jag inte kunde sova...var uppe till halv fem imorse! Vänt på dygnet helt och hållet...IGEN! Var iaf på fonen med en mucho mucho dear friend of mine from USA halva kvällen, han och jag må va i olika länder men vi lyckas ha samma livsmönster haha! Checka in hans hot blogg, get sucked into his American Life! I present to you....PEYLIEN! (smeknamnet)


Idag SKA jag plugga...jag har sagt det nu i några dagar, men bara haft mos i mitt huvud!
Men nu så, nu är jag så stressad att jag kommer knappt ihåg mitt namn, bara denna känsla kan få mig att studera!

1 comment:

  1. aahhh peyline:)

    hahahjag vet samma livss til vart vi en befinner oss:P

    ReplyDelete