Saturday, November 7, 2009

Lördags Einstein

Medan alla lever livet, super skallen av sig (får hjärnan uppsvälld av allt alkohol! yes dearest den blir fetare det är därför huvudet gör ont dagen efter...) sitter jag här och leker Einstein med min uppsats som ska in om några dagar. Jag får spasmer på skiten, jag vill somna och vakna 2010 med mina graduation papers in hand, vinka hejdå till skolan och börja leva LIVET! Gud, jag vill också ha en svullen hjärna nu haha! Heeelp!

Men tills dess...Business ethics here I come!
Gick förbi KFC (Kentucky fried Chicken!) allt försvann efter bara 5 minuter wtf, jag som hade tänkt att dra ut på nöjet. I London blir man fet, min rumskompis som flyttade hit i 6 månader tvivlade på mig tills hon själv återvände till Sverige med extra kuvor! Det finns föööör mycket gott att trycka i sig i detta land!



Ha en underbar Lördag!

No comments:

Post a Comment