Thursday, November 5, 2009

First day in my New Life

Vilken dag! Däckade inte förrän 3 inatt, ställde larmet på 7 mobil-skiten ramlade ner under sängen och jag vaknade inte förrän 8.30... Jag ska lämna hemmet SENAST 9 och då tänjer jag redan på gränserna...vilken tur att jag strök och fixade kläderna inatt! Mirakulöst kom jag i tid eftersom jag återigen spelade Supermannen med tiden...

Dagen var mental, började med "sälj" uppgiften...jag skulle sitta och lyssna hur hon gjorde, vad som sades etc...efter ett par samtal tog jag tjuren vid hornen och erbjöd mig att själv börja...
Dock var jag som ett handikapp, stammade mig fram och fick knappt ut mitt namn! Jag har aldrig jobbat i England förut, och där sitter jag bredvid min chef och ska göra mitt första "sälj" samtal...vadå prestationsångest!Men jag är sjukt stolt över att jag inte låter min rädsla gå ut över mina handlingar. Fick även följa med ut på möte, plus massa annat. Jag har fått ett ännu bättre intryck av min chef, hon fick mig att skratta under dagen och I slutet av dan fick jag trots mitt handikapp en komplimang, hon var impad av mitt sätt att vara så orädd och give it a go...Om hon bara visste hur nära jag var att skita på mig av skräck haha!

Min outfit minus kavajen och scarfen, död men äntligen hemma!


4 comments:

  1. aaww som en affars kvinna:) Tank att allt du gor dig e mat och du ska ata dig genom dan om det e natt vi kan sa e det mat peyline:) Glad att du hade en lyckad:)

    Smooooches

    ReplyDelete
  2. hello sexy, damn u look hot =)
    fortsätt med ditt nya tankesätt det kan ta dig hur långt som helst!!!
    själv sitter jag och ska snart iväg och träffa tove... vi är bäst!
    pussen

    ReplyDelete
  3. thanks babe! åh du är duktig som fixade det på jobbet! och snygg var du också ;) vad händer i helgen? ska du vara en buisness woman eller ska du partaja?

    ReplyDelete
  4. Vilken snygg affärskvinna outfit! :D

    ReplyDelete