Tuesday, November 3, 2009

Press Enter....Where is the Enter Button now again??

Gud, jag ska aldrig skratta åt folk som inte förstår sig på en data...Jag är fan en retard själv! Vi har fått som uppgift att skriva en uppsats på en hemsida som liknar Wikipedia, där alla kan läsa, edit, länka och massa annat mojs...det tog mig 1 TIMMA att hitta knappen jag ville ha, och jag är inte ens säker att det var knappen jag ens SKA ha..suck, I'm to oldschool for this shit, ge mig en penna och ett kollegie block för fan, Windows 2009 är så inte min grej!

3 comments:

  1. Svar: Ja jo kill bill är ju ganska äcklig med allt blod och så men ja dom andra var faktist väldigt bra :)

    ReplyDelete
  2. Hehe, hoppas det går framåt iaf! ;)
    Vad gör du i London då?

    ReplyDelete
  3. HAHAHAHHAAHA jag vte vad du menar e precis likadan, kasta datan och ge oss papper och penna istallet:P Peylien jag tror vi e saaaa foda under the wrong era:P

    ReplyDelete