Thursday, November 5, 2009

PUT A BIG FAT CROSS OVER MY PAST!

Imorgon är det min första arbetsdag! I'm Both excited and terrified! Jag är nervös att jag ska göra bort mig. Kommer röra mig på nya vatten, få göra saker för första gången...Hjälp! Tjejen jag ska jobba hos är väldigt mål och karriär medveten och väldigt trevlig. Hon är några år äldre än jag och driver redan sitt eget växande företag...Det är där jag vill vara innan jag fyller 30. Jag vill inte sitta och jobba röven av mig för någon annan än mig själv! Från och med imorgon börjar mitt nya liv. Jag är trött på att hela tiden sakta ner min utveckling på grund av mig själv. Livet är fan för kort för att sitta och bli fet framför denna burk, pilla i näsan och skjuta upp livet till nästa dag. Jag är snart 24, och vad har jag?

BYE OLD ME!

2 comments:

  1. gaaah vad stolt jag blir över dig!!!
    vi är fan bäst, vi vågar mera tjooo
    bryter gamla mönster och ser nya vidder... bra jobbat tjejen... fortsäett så !

    ReplyDelete
  2. U go girl:) det kommer ga sa bra ska du se:) GOOD LUCK MY DEAR:)
    kom nyaa hem ocj kl e 9 pa kvallen, och jag har ett papper att lamna in imorgon LORD!

    ReplyDelete