Sunday, November 8, 2009

I smeell dramaaaaaaaa

Jag har officellt inget liv med min uppsats! Jag är fast i Bloggdramat mellan Amir, Paow och Baby Senorita...
I'm hooked! Va fula de är egentligen mot varandra, hänga ut en framför tusentals människor...Men gotsto give creds till försöken att inte spåra ut totalt av vissa av de...eller typ...men I love it...undrar om det är PR trick?

Ja ja, vaknade klockan 3 i eftermiddas, hoppsan! Jag är totalt sönderstressad! Så det blir fett med plugg tills jag ser solen komma upp igen! Until then, enjoy your free life!

1 comment:

  1. Kampa peyline u can do it:) Hur gard et med uppsatsen? Nar ska den in? Jag ver ja vill hem men mitt visa har gatt ut och jag maste fornya den, men i'm workin on it:S HUr e allt annars? Har e det sadar. har bara inte vart for att ringa men ja ska rnga sa fort ja kan och uppdatera!

    gots to go now

    puss

    ReplyDelete