Thursday, February 18, 2010

Trött, hungrig och helt slut

Min kropp är helt slut efter bara 3 timmars sömn inatt, men det var bara att stiga upp och flyga till skolan klockan 8 och sitta där och gäspa hela dagen...struntade i och sminka bort mina svarta ringar under ögonen inget skulle kunnat rädda mitt ansikte idag inte ens målarfärg!
Jag skulle egentligen gå på Zumba idag igen, men hittade inte det nya gymmet och lat och trött som jag var gick jag hem och käkade pizza...
Iaf, imorgon är det en ny dag med nya måsten, klockan är redan ställd på 9.

Jag vill ha en hund! Jag och min pojkvän ville köpa en hundvalp förut...men, vi ska adoptera en hund istället, det finns för många hundar som inte har ett hem, blir sönder slagna av sina ägare, svälter ihjäl på gatorna...you know the deal. Plus de oseriösa hundägarna tvingar de stackars hundarna att ploppa ut valpar nästan varannan månad! Typ...men ni fattar. Speciellt de små stackarna typ chihuahua och de andra "pygme" hundarna som har problem med att trycka ut valparna naturligt, många måste oftast föda med kejsarsnitt...och hur ofta tror ni inte stackarna blir uppsprättade om en valp är värd ca 15.000 tusen? ...it is all about the money!





Hitta mer information bla här:

http://www.hundcenter.eu/adoption.asp

Eller googla fler center!

No comments:

Post a Comment