Wednesday, February 10, 2010

Breathe Hair Breathe! Someone Call 911 !!

Eftersom Lady GaGa frisörerna på Headmasters förstörde mitt hår så är jag desperat i att få tillbaka åtminstonde 50% av "fuktigheten" som finns i håret...Därför satt jag med en plastpåse på huvudet med en impackning! Gick och köpte "Osmo Essence" hår impackning...det roliga är att man kan använda den som hand lotion också! Händerna blir mjuka som silke, kan man göra så med andra hår produkter?? Iaf, impackningen skulle bara sitta i 15 minuter...men, ju mer desto bättre är mitt motto..! Nu återstår det bara att se om jag vaknar med hår på skallen!


En annan hår produkt jag såg som har kommit till sverige är "Aussie", jag använder både balsam, shampoo och värmeskyddande spray. I like it! I like it alot faktiskt! Är nog den bästa hårvårds produkten jag använt på länge. Såg att i Svea så kostar shampoon runt 70-80 spänn! I London är det hälften! Men tyvärr så biter det inte längre på mitt nu förstörda hår :(


No comments:

Post a Comment