Monday, February 15, 2010

Shake that ass!

Vilken lång dag! Det tar ca 1.5 tim för mig att komma till skolan..men idag tog det 2! De hade stängt ner en bro så jag var tvungen att ta 3 bussar till skolan idag..vilket resulterade i 30 min försening till föreläsningen! Pinsamt...
Hade förhör idag (skiter alltid ner mig när jag redovisar...speciellt på engelska blir som en neandertalare när jag är nervös...Me Jane...You Tarzan...Yes?) Kul att jag har dessa redovisningar varje vecka då!!

Iaf, idag gick jag för första gången till ett gym på ÅRATAL...5-6 år sen tror jag mina fötter rörde fitness mark sista gången. Gick till en "klass"...och tränade vad? ZUMBA! Palla sitta o pumpa muskler som ett djur när man kan dansa bort fettet...dock är jag rätt handikappad när det kommer till latinamerikanska danser/Aerobics så det var bara acceptera att man ser ut som en valross som skakade loss sina kurvor! Men kul som attans var det and latin dance is toooo hot! Jag tänker fortsätta...dock på ett annat gym, för detta gym slutar med Zumba IDAG :( Bitch, this means I have to walk 25 minutes to the gym...detta låg ju bara runt hörnet oooooh. Undrar om man kan köra movesen man lär sig på ett dansgolv? Eller kommer man stå där som ett mongo och köra inövad fejk-salsa som aldrig tidigare skådats haha!?



No comments:

Post a Comment