Saturday, February 20, 2010

Jag saknar...

Jag saknar mitt blonda hååår! Jag vill inte ha detta rått-färgade håret länge...oooh va ja vill vrida tillbaka tiden och aldrig gå in på HEADMASTERS igen! ooooh ohhh.Jag har sagt till mig själv att jag inte ska färga min stackars kalufs till nästa år men jag tror jag kommer färga mitt hår till sommaren trots allt...jag passar inte i min egna mörk-blonda färg!speciellt inte i den rått brun-grå färg jag har nu!

Jag saknar mitt hååår!

Jag var och handlade frukt härom dagen på min billiga marknad här runt hörnet...och jag är nästan 100 % säker att snubben som gick förbi mig och ställde sig i kön bakom var självaste "Lady Gaga" frisören som förstörde mitt hår!! Han titta på mig snabbt och gick förbi...jag märkte genast hur sur jag blev och tittade bakåt för att försökra mig om att det var han...men han vägrade titta på mig!!! Oh, jag ville bara kasta mina Lytches på honom...men det skulle vara lite pinsamt om det visade sig vara en som bara var lik honom...så det var bara att betala och sansat gå därifrån...

No comments:

Post a Comment