Thursday, February 4, 2010

Shit pommfritt!

Över två månader sen man skrev ett inlägg... Skönt att ta en paus från den virtuella världen, pallade helt enkelt inte att blogga...inte för att det stoppade mig från att surfa på internet...iaf...Nytt år, nya mål, nya händelser, nya problem (förhoppningsvis inte, men om man är jag så är det tyvärr oundvikligt) och framför allt new success! yes bitch, det här året ska ja antagligen få ett jobb, inte vilket jobb som helst utan ett jobb jag vill ha! eller komma in på den där utbildningen. Inte lång tid kvar tills jag avslutar mitt tredje och sista år här i London...yes, tiden har gått snabbt nu när man tänker tillbaka...men under tiden då man hade som mest problem kändes det som om vägen var allt för lång och krokig!

Detta år ska jag vara positiv! Har en tendens att vara för negativ och dramatisk! No more...

No comments:

Post a Comment