Sunday, February 14, 2010

Past everyones bed time!

Där ligger ni och snarkar och drömmer er bort medan jag, klockan 2 på natten sitter och läser och försöker svara på frågan jag kommer bli förhörd på! Imorgon försvinner 2/3 av dagen åt att gå på en Rugby match! Men, mitt eget fel...som vanligt, kunde ha vaknat tidigare eller slitit mig från internet!

Iaf...sitter och trycker i mig Lytche i all ensamhet...i Sverige kostar de 8.90 per HEKTO om jag inte miss minner mig...vad fick ja mina för? 13 kronor över 1 kilo! Köpte även små honungs meloner...5 stycker för 13 kronor! Frukt och grönt är snuskigt billigt (marknad runt hörnet!)
Fattar inte hur vissa inte tycker om grönsaker och frukt?? Det är naturens gåva till mänskligheten! Jag har ju slagit vad med pappa om att jag inte ska käka godis, läsk, chips etc på 4.5 månader! Bitch I've almost done a month! Ville sno en liten pojkes kakor på bussen häromdan...seriöst lukten av choklad spred sig som eld genom bussen och jag förvandlades nästan till ett monster som skulle slita han i små bitar om han vägrade ge skiten till mig! Men jag höll mig i schack...När jag väl tävlar med någon I'm in it to win it!


Mina nya droger...


Fy fan, ångest! stackars min lilla dator bakom alla papper, täcke, böcker...jag är förvånad att den inte har exploderat än så som jag misshandlar den, tfi tfi tfi, bara för det kommer den säkert explodera i sömnen, FAN!

No comments:

Post a Comment