Friday, February 19, 2010

Mina kotletter och pengar

Mmmm...jag har lärt mig att göra grymma kotletter, hela huset stinker stekt fett och vitlök!
Idag när jag öppnade mitt kylskåp för att ta ut köttfärsen hittade jag en lapp från min granne på min hylla det stod typ :

Snälla kan du lägga dina produkter i lådor så inte hela kylskåpet stinker lök och mat...plus du har ruttna morötter i den nedersta lådan...

Hoppsan...glömde totalt bort att det var mina morötter, trodde de va min grannes...morötterna var 3 månader gamla! Kärringen borde egentligen inte klaga, hon lämnar smutsiga kastruller och tallrikar i flera dagar....säger jag nånting? Nej. Suck men ja ja.

Iaf, finns en rolig sajt som jag klickade mig fram på hos en kompis där man kan kolla ens blogg värde! Såklart nyfiken som jag är kollade jag upp några! You may call me Sherlock Holmes

Min: 3.901 Wohow I am rich !!
Blondinbella: 302.429
Kissies: 7.524
Gaybloggen: 1.895
Kenzas: 236.874
Paow: 1.776
Foki: 1.382
Dessie: 998
BabySenorita: 2.857
BelleofSweden: 6.252

Dock tror jag inte detta riktigt stämmer...ser lite för lite ut för att vara storbloggare!
Iaf, nog om pengar! Nu är det uppsatser som gäller som förhoppningsvis ska leda till pengar i framtiden!

No comments:

Post a Comment