Sunday, February 7, 2010

Ghetto lösning

Här i London får man hela tiden vara väldigt fantasifull!här funkar aldrig saker som dom ska, tex. i sverige så har man fönster som inte släpper in luft (om man inte öppnar fönstret då) i London existerar inte sånt. Här kommer luften in även om fönstret är igenspikat! Dels för att fönstret inte sitter fast ordentligt eller för att skiten inte går o stänga (jag kan nämligen ej stänga mitt fönster!så ja sitter o fryser då o då, i mitt förra rum satt inte fönstret fast...) iaf, nu är det så att jag råkade ta sönder min tork-klädhängare...ni vet en sån där avlång sak man ställer på golvet...ja, jag "råkade" lägga mig på den så den bara vek sig under mig... iaf, jag fick äntligen tvätta mina kläder idag så jag kommer kunna gå ren till skolan imorrn!vilken lyx! Men vart ska man hänga skiten?? Det är här ghetto lösningen kommer in...jag öppnade dörrarna på min garderob och la torkstället över...alltså mellan de öppna dörrarna kan man hänga kläderna! asså jag är för grym!! Nobelpris nästa??



Dock är jag lite orolig, precis brevid och under så kommer jag ligga inatt! och det ser lite ostadigt ut...

1 comment:

  1. Men de e ju gettolösningar man lever för. Här hemma i Svea har ja använt tidningar för att täta den läckande balkongdörren. Så helt super funkar inte svenska lägenheter. Även om ja kan hålla med om att de e varmare än nä ja bodde i London me dig :P

    ReplyDelete