Sunday, February 14, 2010

Happy Valentines day!

Alla hjärtans dag är är här...och pojkvännen är tyvärr i ett annat land :(
Te amo mi amor hermoooso!
Kom precis hem från en rugby match...ca 200 kr fattigare...4 cider fullare...med en fet pizza i handen! Life is good! Hade skitkul idag, la inte riktigt uppmärksamheten på matchen, det vart mest skitsnack med klasskamraterna, det regnade och det var KALLT! vi alla satt och skakade tänder till slut...det var tydligen en fet efterfest efter matchen som en klasskamrat försökte dra me oss på...Fuck no, ja har korsförhör imorrn!jag fick min dos av alkohol imorse hahaha. Ush, Strongbow är väldigt poppis här i London, men det smakar SKIT som öl utblandat med vatten DO NOT GET IT!

Oh, det var en snubbe som friade till sin tjej i halvleken mitt på spelplan idag...tur att hon sa ja annars skulle det vara liite pinsamt som för den här stackars saten:


Anyhow, nu ska ja trycka i mig resten av min pizza, surfa sig lite och SEN PLUGGAAA!
Cyaaa

Folket sitter alltså på den andra sidan av arenan! Var inte så dött som det ser ut haha!

No comments:

Post a Comment