Friday, May 29, 2009

Sleeping Pill?

Nope, no sleep for me, no study either, for fucks sake! I'm considering taking one of my sleeping pills, but I need to be up by 10 tomorro, and these fuckers will knock you out. Well atleast these arent as strong as my last ones, we are talking 19 hours of sleep straight!
I dont usually take sleeping pills often, but at deseperate times like these (anxiety about school keeping you awake although you havent been sleeping at all) some desperate measure need to be taken! or else I'll go mental for real. Wouldnt it be nice to have a switch on and off button in your head? Anyway I'm gonna go browse on Perezhilton.com! A site that is visited DAILY, omg
did anyone see the Janice Dickinson clip?? That woman is crazy. Go and see :D


Good night!

2 comments:

  1. HAHAHAHAHHA visst, ja kan tänka mig att han dreglar inombords:P

    Lyssna detta med sömnpiller är inte bra, sluta.

    http://www.sinnerz.blogg.se

    ReplyDelete
  2. ok, paret på min blogg, de på SL, japp, hehe, inte direkt rtmen i blodet, men på nåt konstigt sätt blir ju alla filmsnuttar därifrån öken... laggar som tusan :-)

    sömntabletter, hmm, ja, har käkat mina i en 6-7 vareviga natt och kan inte sova utan längre, men nu har jag ju en kraftig sömnstörning, kunde inte innan heller, men fick hjälp på traven när jag fick epilepsin..utan sömn, tonvis m anfall :-(

    men sådär rent generellt ja, bra som nödlösning, annars, hoppa över så mycket du bara kan för de rör till det en hel del i kroppen/skallen också..

    trevlig helg på dig o keep on cooking in your frying pan ;-)

    ReplyDelete