Friday, May 29, 2009

For All You Students Out There!

Ok, so here is another advice for you.

People may laugh! but it worth it! Ok, so you stand there in the store looking for a saucepan for youre everyday use...
WRONG, all you have to look for is a frying pan if you're broke. BAM and you have to flies in one smash.



Me and My frying pan are Bestfriends. Here are things you can do:
- Cook soup, yes it works and you'll get like 2 portions in! More than enough for dinner
- Want to make noodles? just put some water in the fryin pan let it boil and throw ur noodles in, tadaaa you can either let them fry or make a soup of them depending on the amount of water.
- Porridge bit can be a bit messy if you dont have a soucepan or a microwave. But trust me, doing Porridge in a frying pan is just as good as in a saucepan! CAUTION tho, dont fry meat before it, or youre porridge will get a funky taste to it!

Anyone having any other ideas?

17 comments:

  1. hahahhahahaha du e lustig:D vart kommer all your ideas from?

    http://www.sinnerz.blogg.se

    ReplyDelete
  2. Jo ja vet den kostar lite väl, men den e sååå söt!:D hur går det emd allt för din revision el va dte heter?

    ReplyDelete
  3. Svar: Jag har köpt alla skor på skopunkten=)

    ReplyDelete
  4. Oja, jag har tyärr mycket dåligt självförtroende. :/ Men men. Kanske att det utvecklas till det bättre om ett par år.

    Hur är det med dej? Ser att du bor i London. Jag är avis :D

    ReplyDelete
  5. Svar: Ett kap ja^^ Med tanke på att min kompis köpte et par ballerina för 399 kr. Men du kan ju alltid beställa hem dem. Brukar du tex alltidha 38 då kommer de skorna passa jätte bra. 39 var för stor för mig=)

    ReplyDelete
  6. hahaha vad rolig du e, men du har ju rätt!! fast sälja päronens grjer hmm naaj haha men jag kan ju försöka sälja nått av mitt eget =)
    tack för tipset =)

    ReplyDelete
  7. Hoppas du kan hitta lite motivation till tentorna! Eller så kan du kanske redan allt? Mina e på måndag o tisdag. Riktigt surt för det är hur mycket som helst och extentorna har såna detaljfrågor så man kan börja gråta :P

    ReplyDelete
  8. sv: haha tack så mycket :p HAHA sån blir nog svår att hitta :p

    ReplyDelete
  9. HAHAHAHAAHAHAHAH! KLOCKRENT! Har oxo lagat nudlar i en stekpanna, d funkar faktist! Ja koka te i en stekpanna oxo back in the days! Men ja gor d snarare for att ja inte orkar diska!

    ORKA.. beshir kan gora d!

    ReplyDelete
  10. Taack :)
    haha jag vet inte jag är bara aldrig nöjd måste alltid ändra nåt med mig sj :P
    jag är faktiskt svensk (: haha

    ReplyDelete
  11. hahaha, skojja inte, jag skulle sälja min själ för att se ut som henne om jag var tjej:P

    ReplyDelete
  12. Jag vet det kan kosta lite ibland, men det är så värt det:) Fast ja brukar gå när det är Happy hour:P

    ReplyDelete
  13. HAHAHAH va skulle han hinta:p att han vill ha en orgie med alla som var i vardagsrummet:P
    Jo han har vart med i massa olika, nip tuck el va fan serien heter, samt förhäxad o annat skit:)

    ReplyDelete
  14. Jag e lite förvirrad, men hör röster?

    ReplyDelete