Wednesday, June 3, 2009

To do list

Zuppp! Ok here is my to do list until friday... Good luck

  • Buy new shoes (dont have any nice low heels, dont wanna break my legs at work)
  • New skirts (to fat for my old ones)
  • New t-shirts ( Mine are from 1980!)
  • Underwear (Eye Candy!)
  • Clean out this mess
  • Throw away this mess
  • Donate books, shoes, clothes to Red Cross
  • Drag everything to a Storage Room- service nearby (over 100 £ to leave it there fo 3 months!!! we are talking printer, kettles, lamps, cuttlery, winter shoes etc stuff I dont wanna drag home and then drag back!!)
  • Cut and Colour my hair...(ITS ABOUT TIME, looks disgusting! Blonde with brown roots)
  • Go to the doctors
  • See some friends
  • DRINK SOME BOOZE
  • Sleep some!
  • DO some LAUNDRY
  • AIRPORT
Everything else can wait until I land back home :D weeeeeeeeeeeeeii

8 comments:

  1. aa asså min mamma låter mig inte resa med min pappa, sen allt blir problem =S

    ReplyDelete
  2. Sv; Om du kollar på första inlägget så står det där :)

    ReplyDelete
  3. Sv; Hehe ja, men det gick ju bra :)
    Tack så hemskt mycket!

    ReplyDelete
  4. sv: ja men man såg hjur litit paketet var.

    ReplyDelete
  5. Hhehe, vad gullig du är ! Jag tror dock inte att jag kan få någon på fall genom att fladdra med ögonfransarna. :P

    Hur längesedan var det du var i Sverige senast? Kul det måste vara att gå ut. Nu är du fri att göra vad du vill! :D Jag vill också resa! Håller på dör här borta! :(

    ReplyDelete
  6. heeeeeeeejsna, det va et ag sen man såg nått från dig, hur har dte gått med allting:) hihi du vet jag e en flitig bloggare hahah:P
    ässcch prova vinet, börjar du må illa så vet du attdte inte e bra lol:D så brukar jag göra;)

    hur har det gått med allt i skolan o så?

    hahah ja gillar din to to list, specielt "underwear (eyecandy)" såååå RÄTT flikcvännen hahah:D

    ReplyDelete
  7. Sv; visst den växer på dig och sen POFF u like a lot:D

    ReplyDelete
  8. haha jaa love it. haha jag vet inte men avsnittet igår va om en designer som hette heinrich och hade typ glasklänningar haha x)

    ReplyDelete