Wednesday, June 3, 2009

OoOoOps

Well, I found myself walking down to the shopping mall with a mango frappucino...I'm not spending my afternoon in this cave! Anyways poped in at Primark, a cheap clothing-chain...Must say I'm dissapointed...Nothing that appealed, and to be honest its better to pay a couple extra £ to actually be able to wear the clothes more than once! But, I love cheap, you love cheap, everyones loves cheap! Tried on a couple of hundred of shoes...nothing fit, am I abnormal?? Must be wrong with the shoes haha

Guess what I bought for breakfast, lunch and dinner?
PIZZA! stashed up with frozen pizza.... YUM


I reaaaaaaally dont wanna pack, I'm not talkin pack a suitcase I'm talking packing down your whole life! I hate this routine I've done this routine 4 times now since I moved here, pack, throw away clean, pack throw away clean, pack throw away clean...U get it.

17 comments:

  1. sv: vad menas med hellylle amerikansk familj? :P haha kanske jag som är lite trög. Jag är 17 och ska börja i sista året på high school :)
    Ser att du pluggar i London? Älskar den staden. Ska läsa klart gymnasiet där när jag är klar i USA.

    ReplyDelete
  2. SV: heheh ögonen dödar! i know, riktigt fina e de! :)

    ReplyDelete
  3. Tack så mycket:) Nae det är faktiskt en boston terrier, de är jättelika bulldogs:) härlig blogg du har!

    Mineza.blogg.se

    ReplyDelete
  4. Nej jag vet :P , det värsta är att jag verkligen avskyr att vara såhär orolig.
    Så det gör det lite lättare att låta bli att tjata om det.

    Jo endel behöver bara kolla in en karl så är dom Gravid , medans andra kämpar som djur, precis som du säger.

    Kram Emma

    ReplyDelete
  5. haha helt säker xD men jag suger på att förklara också :P
    ååh jag älskar dom, även fast jag inte vill vara lång så älskar jag dom blir fan 181 cm i dom :$
    haha ja till vardags har jag typ jämt converse eller flipflops ;D

    ReplyDelete
  6. sv; hahaha azzå det där e en bitch azzå, fåka fram o tibax hela tiden :P I KNOW THE FEELING:D

    hehe jo man måste hålla sig sexig du vet;) keep up the work;) ja skulle oxå köpa sexiga under kläder om jag av tjej, el har jag? hahahah

    Du kommer säker få bra restultat, don't worry:) i believe in u:D

    dejten va skoj:D åkte runt i hans benz wiii så kliade i mina fingrar, ville oxå köa den:D

    ReplyDelete
  7. Jag gillar din nya header, nice:D någon har gått och blivit advanced:P

    ReplyDelete
  8. haha yees amazonwoman<3

    ååh men lycka till! Jag brukar också ha skitsvårt att hitta skor:P är så kräsen hah :D

    ReplyDelete
  9. Absolut, det gör det.
    Men har inga problem att bli gravid, det är missfallen som "är" ett problem.

    Tack detsamma, japp hakan upp ;)

    ReplyDelete
  10. hahah lisa jag trodde att du hade bajsat inte poppat in asg ja ba uuuuuuh iaaaaaaaf håret ser typ ut som innan nu :D inget att se tror ingen annan än jag ser skillnad på det. inte så att nån skulle säga oh har du färgat håret??? ...

    sitter just nu och glor på tv danne är på jobbet sedan ska han till sthlm och se Bruce Springsteen.....

    nej men ha det gott pussen

    ReplyDelete
  11. Haha ja det skulle jag också behöva! Det bordevissa sånna att köpa typ "väckar klocka raketer" haha :)

    ReplyDelete
  12. Åh nej, tror jag råkade klicka bort till jag skrev till dej. Ut i fall att jag gjorde så skriver jag igen. :)

    Jag skulle också vilja åka till ngt exotiskt land. Jag älskar att resa men är nära inpå sjukligt flygrädd. Skall dock försöka övervinna min rädsla genom att åka till Italien. Om man är lite småfull så skall det nog gå bra. Samt att flygresan inte tar så långt tid att göra.
    Om jag fick välja ett land jag fick åka till i 2 veckor så skulle jag välja ett afrikanskt eller australien. Sjukt svårt att välja! What abt you? :)

    ReplyDelete
  13. sv; hahahahha visst var den rolig:D hmm ja vet inte hu rmn gör men den du har tyvärr:( hur har din dag varit? hur går allt packande o sånt för sverige?

    ReplyDelete
  14. sv; hehehe, sluta nu:P Inte så mkt, måste träfa min grupp och fixa en del saker inför vår prensentation p fredag så tråkigt, sj da? hhah abuy them all:D el gå utan, det e oxå skönt, fint och skoj:P

    ReplyDelete
  15. Skulle göra allt för en pizza!

    ReplyDelete
  16. jo jag vet de, men allt finns inte på nätet.. jag menar tidningarna har ju nätupplagor med men där finns ju sällan allt. riktigt synd iallafall!

    ReplyDelete
  17. jag vet att det finns många fördommar, men inlägget handlar mest om missförstånd som kan ske mellan två människor för att dessa inte riktigt känner varandra bl.a. för att det finns fördommar, men också för att folk inte alltid kan sätta sig in i vissa situationer. Jag ska åka till mitt hemland Ukraina, och anledningen till att jag säger att jag skäms över vissa saker är för att jag träffar människor där som måste handskas med mycket större problem och man börjar skämmas över vilka problem som man gnäller över. A reality check blir det kan man säga. Jag är tacksam över allt som jag har..men ibland känns det som att man kan klara sig med mindre..vilket man faktiskt kan men för det mesta så tar man det bästa. Orkar inte skriva mer..hoppas att du fattar vad jag menar

    ReplyDelete