Sunday, May 16, 2010

Feta blåsor på föttera

Oooh va jag hatar nya skor ibland!!Har värsta blåsorna på hälarna efter ett par ballerina skor, GUD jag är helt slut, egentligen vill jag para ta ett varmt bad men badkaret är ju halv snuskigt...5 st pers som delar på skiten..

Har gett ut mitt CV 3 dar i rad nu...Imorrn har jag en prov-jobb dag på ett kafe....

köpte ett nytt mineral puder..jag tror kärringen tvinga på mig en fel ton...den ser lite för mörk ut för mig..men I guess it is summer och jag kommer bli brun, asså det var det coolaste märket jag sett på länge man kunde använda ögon skuggantill både ögonen...läpparna och NAGELLACK hur coolt är inte det?? Tyvärr var det snuskigt dyrt mitt puder kostade mig ca 420 kr!! och hon ville sälja på mig hela kittet. Men, jag har problem hy och det ända rätta för min hud är mineral puder och skiten kostar tyvärr väldigt mycket!

Jag klippte mig även igår, fyfan va pengarna försvinner!!!Men mitt hår såg förjävligt ut och han kapade en bit....Voila, min nya frisyr...vad tycks? Jag ser yngre ut nu!


Hej...jag är superglad idag...

Ser mitt puder lite rosa ut?


Min nya frilla...hej jag är 16 år....

No comments:

Post a Comment