Sunday, May 2, 2010

Mina ögonfransar...

Värst vad jag skriver ikväll då...nån vill visst undvika att plugga....

Mina ögonfrasar har som sagt genomgått ett experiment....
Jag har fotat de ungefär varje vecka, dock går det tyvärr inte att överföra bilderna till datan :( och mobil kameran har en usel upplösning så resultatet skulle ändå inte synas...

Har de växt? Ja, inte så mycket jag hade hoppats på, man har ju läst att flera va tvungna att klippa sina fransar efter 4 veckor...THATS A LIE, det var nog inte deras fransar de klippte...kolla din SYN nästa gång. Men iaf, ja skiten har växt lite...problemet är ju då att jag somnade med mascara här om natten...när jag tvättade av mig mascaran dagen efter så lossnade det massa fransar NOOO. Jag som odlat skiten i över 5 veckor NOOOO. Iaf, den var bara ena ögon som drabbades...alla långa fransarna trillade av....it was time to go I guess...medan det andra ögat stoltserar med de långa fransarna...Jahapp...hur ska an balancera det här då? Inte kan jag gå med mascara nu, för ena ögat kommer att ha fladdriga långa fransar medan det andra kommer ha stubbar som spretar i desperat försök att se ut som det andra ögat....


Dålig bild, det ser värre ut i verkligheten!!



Då var det alltså att börja om på nytt....SOMNA ALDRIG med mascara!

Tillbax till boken :(

No comments:

Post a Comment