Monday, May 3, 2010

En tanke...

Alltså...jag är en person som lyckas alltid göra saker genom röven som vi ryssar säger.
Med det menas att man lixom gör saker lite fel....Jag lyckas alltid sätta ner min fot i drama....eller jag attraherar drama rättare sagt, jag är som en magnet...Jag lyckas alltid tappa bort något viktigt, försova mig till något viktigt, eller somna med boken i näsan när jag studerat på natten inför ett prov nästa morgon, Mirakulöst nog fick jag G.....ja....plus massa annat som drabbar andra väldigt sällan...Min fråga är då...why me?? Varför tycker inte gud om mig?
Min kompis sa nyss:
- ja tror han gillar dig, ungefär som människor gillar å se big brother
- händer massa skit liksom, såklart manslänger in en krokodil om man kan wiiii

Eeeh, ok jag är alltså inget mer än ett underhållnings objekt?
Min mamma säger att jag är som jag är för att jag har huvudet bland molnen och är ouppmärksam...tycker inte detta stämmer in på mig :)

Sitter och trycker i mig middag och redbull....det kommer bli en låååååååååång natt.

No comments:

Post a Comment