Saturday, May 1, 2010

Hjärtattack

Helt seriöst, jag gav mig nästan en hjärtattack nyss. Jag skulle dubbelkolla så att jag skickade in rätt arbete till lärarn nyss....och vad ser jag...jag skickade en fil som är mer än 3 gånger så liten som den egentligen skulle vara och jag kan inte kolla skiten för jag hade sparat den i 2007 word dokument!!!
Nä, jag höll på och spy när jag insåg mitt misstag helt allvarligt ja blev fysiskt sjuk, 2 terminers arbete åt helvete!!! Bad en kompis öppna dokumentet åt mg för att kolla va fan exakt jag hade skickat.......som tur är visade sig det vara rätt arbete, men innan det hann utredas hann jag redan dö, gråta, få panik, springa ner till grannen o banka på hennes dörr, springa upp, få panik dö lite till, klaga till alla som va online på msn, hela min stackars kropp skakade!!! DÖDSÅNGEST
Meeeeeeeen, allt detta för gäves för det var visst rätt dokument, den visade bara fel fil storlek... Nu är klockan snart 11 och jag ska fortsätta öva inför provet på onsdag :(

Fy fan va skönt det ska bli och bli klar med universitetet jag tror inte mitt hjärta och hjärna kan hantera mer sånna dramatiska händelser ja kommer fan ge mig själv en hjärtattack snart.
Skolan borde komma med en varnings text!! OBS - KAN ORSAKA HJÄRTATTACK

No comments:

Post a Comment