Tuesday, June 8, 2010

ooooh Long Time No See

Hello!
Det var ett tag sen man skrev här...
haft mycket att ta itu med, skola, jobb,pengar, framtida kurser etc...flög hem till svea för att ordna lite inför hösten (håller tummarna att allt löser sig!!) Har letat efter jobb som en tok...vad är det här...var finns jobben?? Iaf...verkar som om jag får ett ganska så...orginellt? deltids sommarjobb vilket betyder att jag fortfarande måste hitta jobb nummer 2...

Igår fick jag email från skolan...som orsakade en hjärtattack...eeh iof så orsakar alla deras email hjärtattack. Men denna tog nog priset, det stod att jag har fått IG och behöver göra restuppgifter... om du får IG i ditt sista år så få du inte mer än G- (alltså ett D-E) oavsett om du fick MVG på omprovet/uppsatsen och detta lilla omprov drar NER HELA DITT DIPLOM BETYG eftersom 70 % av alla betyg i år 3 går mot ditt diplom...jag höll på att ringa 112 när jag läste mejlet...Vad idioterna glömde säga var att detta är ett massmejl och att det behövde ej röra mig...jag ringde upp de i panik nästa dag och det verkar som om det mejlet inte var riktat mot mig!Men, med min tur vågar ja inte andas ut förrän jag har mitt diplom i handen...crazy shit! alla va helt hysteriska.. Kan ni tänka er alla MVG barn som får detta e-mail??De måste ha typ fått hjärtstillestånd!


Jag i Sverige!


Kolla in paprikan som jag hackade idag!!! Blev genast på bättre humör!!så söööt

No comments:

Post a Comment