Sunday, April 11, 2010

Ok...det är nu allvaret kommer...

Det är nu den snuskiga stressen kommer, känslan som tynger axlarna och hjärnan. Jag får typ hjärtttack snart! Försöker skriva på min Feta Uppsats men jag kommer ingenstans! Vilken mardröm,har laddat med turkiskt kaffe med nån jävla nöt i håller på och spyr! Köpte ett paket för 25 kr! Bortkastde pengar det går inte att dricka det ens men jag häller i mig ändå för ja måste va uppe i minst 6 timmar till sova några timmar och flyga till skolan...Köpte VÄÄÄRLDENS godaste MINI piroger, de var så små att de försvann efter 2 tuggor typ. MEN VA GOODA 3 st för 12 kr lägger man ihop pirogerna blir det 1 normal stor pirog! MMM en med kött, inget att skryta med men den med feta röran och sen den med soltorkade tomater och spinat??? MMMMM, gissa vem som ska leva på de där pirogerna nu...Perfekt att ha med sig som mellan mål till skolan....gissa vem som kommer köpa på sig halva bageriet imorrn??

Ja ja nu ska jag plugga och forsätta dricka det äckligaste kaffet jag någonsin druckit, jag skojar inte det smakar som en blandning av cigarett fimp/aska och nånslags mentol tablett /medicin...OH FY

No comments:

Post a Comment