Sunday, April 18, 2010

Bord är till för att knyta skosnören på...

3 jävla uppsatser ska in imorgon! Vet inte hur mycket sömn jag kommer få inatt :(

Dagen började iaf med att springa till ett kafe' och sätta mig och plugga, att konstant ligga ner (jag har då ingen plats för bord i mitt rum) är sjukt jobbigt.
Med min tur sätter jag mig brevid en Crazy person som har en äcklig hosta, va fan om du är sjuk stanna hemma och plugga...hon hade nämligen också bestämt sig för att plugga ute...
När hon ska gå...tack och lov, slänger hon upp fötterna på bordet och tar på sig sina skor...båda fötterna...Eeeeh, folk äter på bordet lilla gumman. Alltså seriöst, London är fan proppat med idioter! Jag skulle kunna säga att varje 15-20 person här i London har nått problem i saken som vi andra personer kallar hjärna.

Tur att man är normal då!

Grannen och jag gjorde Mojitos igår...vi hade ingen is så hon frös in FETASTE burken med is som vi bankade sönder i små bitar! Vi släckte ljuset men såg inte vår pizza...lösning?? Tårtljus i pizzan TADAAAA perfect.





Dagens Jobb...


Lid med mig!

No comments:

Post a Comment